Łomżyńska 27 otrzyma nowe podwórko

Na podwórku przy ulicy Łomżyńskiej 27 na Szmulowiźnie trwają prace budowlane zlecone przez Urząd Dzielnicy Praga Północ. Mieszkańcy kamienicy po chwilowych utrudnieniach otrzymają podwórko z utwardzoną nawierzchnią oraz bezpieczne dojście do budynku równym chodnikiem.

Goły beton...

Zakres prac przewiduje wymianę nawierzchni podwórka - chodnika, ciągu pieszo-jezdnego i miejsc parkingowych. A co z tak potrzebną zielenią i elementami małej architektury?

"Projekt remontu nie przewiduje robót związanych z elementami zieleni. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest jedynie do uporządkowania terenu. Nasadzenia roślinności, pielęgnację drzew i rekultywację trawników należy wykonać zgodnie z odrębnym projektem wykonawczym nasadzeń opracowanym przez firmę SPAZIO - Architektura Krajobrazu Anna Więckowska" - czytamy w dokumentacji przetargowej. Być może wówczas wyjaśni się los rosnącego na środku podwórka nieco pochylonego drzewa. Na chwilę obecną nie ma zgody na wycinkę.

Projekt bez konsultacji

Prężnie działające na tym obszarze Praskie Stowarzyszenie Mieszkańców "Michałów" zwraca uwagę, iż wdrożony projekt modernizacji podwórka jest realizowany bez wcześniejszych konsultacji z mieszkańcami. "Warto nad tym pracować przy okazji kolejnych tego typu prac." - czytamy na stronie internetowej PSM "Michałów".

Nie tylko Łomżyńska

Remont na Łomżyńskiej jest częścią większego remontu obejmującego również takie adresy podwórek na Pradze Północ jak: Radzymińska 16, Równa 8, 10, 12 oraz Kłopotowskiego 30. Wykonawcą zadania mającego się zakończyć do 30 września 2015 roku jest Zakład Usług Brukarskich ADROG z Warszawy.
2015-08-12 22:09 3635

Komentarze

~GlennNof

Założenie naszej marki więc nie lada wyzwanie. Drinkom z najistotniejszych ruchów na ścieżce do przypadku jest reklama firmy. W nowoczesnych czasach, w dobie internetu, samym z najważniejszych narzędzi reklamie jest część internetowa. Aby zacząć, warto zastosować z usług agencji marketingowej, która zaoferuje profesjonalne wyjście do tematu. Ważnym etapem istnieje jednocześnie wypozycjonowanie strony w Google. By to kupić, warto sięgnąć z usług specjalistów SEO, którzy pomogą w optymalizacji strony oraz pozycjonowaniu jej w wyszukiwarce. Kolejnym kluczowym składnikiem jest reklama w Google, jaka może przyciągnąć potencjalnych klientów. Dzięki kampaniom Google Ads, można skutecznie dotrzeć do klientów zainteresowanych daną dziedziną. np: biznes Nie należy zapominać oraz o Google Moja Firma, czyli bezpłatnym narzędziu, które zezwala na wyświetlanie wiedz o spółce w wynikach wyszukiwania. Podsumowując, na wstępu trudnej ulice do sukcesu warto sięgnąć z poradzie specjalistów, którzy pomogą wypozycjonować stronę w Google, przeprowadzić kampanie reklamowe oraz udostępnić wiedze o nazwie w Google Moja Firma. Dzięki temu, promocja nazwy będzie aktywna, a potencjalni mężczyźni z możliwością znajdą Twoją markę w Internecie.

Dodaj komentarz

Twój mail będzie nie widoczny.